Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або
за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні
"гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до
відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі
Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по
батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено
електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або
відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового
підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. При зверненні до
органу державного ринкового нагляду можуть подаватися наступні документи: