Інформація про небезпечну (нехарчову) продукцію

Придбали небезпечну техніку?


У вас вибухнув фен?

Як діяти? 

Перш за все хочеться написати у Facebook агресивний пост про фірму-виробника. Проте можна вчинити розумніше та допомогти іншим споживачам уникнути подібних проблем. 

Для цього нагадаємо деякі правила.

Що таке небезпечний товар?

Це товар, який становить певний ризик для життя та здоров’я споживачів, їх майна або для навколишнього середовища. Не варто плутати з неякісною продукцією, адже якість товару – це саме його придатність для використання за призначенням.

Хто може повідомити про небезпечний товар?

Споживач чи бізнес. Навіть якщо ви ще не придбали таку продукцію, у вас є право повідомити про проблему.

Куди звертатись?

Всього існує десять органів, що наглядають за безпечністю товарів. У випадку з феном відповідальним органом є Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Крім побутової техніки, цей орган здійснює державний ринковий нагляд щодо таких видів продукції:


Повний перелік тут
https://bit.ly/2MzMqnx.

 

Також дана служба здійснює нагляд за тим, щоб підприємці не обважували споживачів. Тому вона слідкує за дотриманням відповідності декларованих ваги чи об’єму фактичним показникам. 


Як звертатись?

Щоб не витрачати багато часу, відправте електронного листа Держпродспоживслужбі.

Е-mail: info@dpss.gov.ua. Контакти: : 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1

Контакти: +38 (044) 279-12-70

Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр): (050) 230-04-28 або (044) 364-77-80

Також ви можете звернутись до відповідного територіального органу Держпродспоживслужби. Адреси та контакти таких органів можна знайти на сайті: https://dpss.gov.ua/


Які документи додати до звернення?

Якщо ви звертаєтесь електронною поштою, треба приєднати скан заяви з підписом. Також варто додати фотографію продукції в зіпсованому чи неушкодженому вигляді та копію чеку чи розрахункової квитанції. 

Скільки буде розглядатись подібне звернення про небезпечну продукцію? 

Не більше одного місяця від дня надходження. Якщо воно не потребує додаткового вивчення, то має бути розглянутим невідкладно, але не пізніше 15 днів від їх отримання. Якщо дане питання неможливо розглянути в місячний термін, вас мають повідомити про це. Проте загальний період розгляду звернення не може перевищувати 45 днів.


Бажаємо запам’ятати ці правила та ефективно захищати свої права.